VIRTUÁLNÍ ASISTENT

Zápasíte s nedostatkem času a vlastních zdrojů pro efektivní řízení vašeho byznysu? Právě pro vás je zde BUDDY, spolehlivý virtuální asistent a parťák úspěšného podnikání.

KONTAKTUJTE NÁS

KDO JE BUDDY?

BUDDY jsou virtuální asistenti, kteří ušetří váš cenný čas. Virtuální asistent je skutečným specialistou na všechny úkoly, které mu svěříte ať už v oblasti administrativy, HR, účetnictví nebo v dalších oblastech. S BUDDY nejen zefektivníte svoji práci, ale také získáte spolehlivého parťáka, který vám bude vždy po ruce.

Pink smile

CO UMÍ BUDDY?

Admin

Potřebujete správu e-mailů, kalendáře nebo plánování setkání? To vše a mnohem více zvládne náš Buddy Admin. Naši virtuální asistenti Admin jsou připraveni zjednodušit vaši pracovní rutinu.

Administrativní podpora
Zpracování dat
Správa e-mailů
Korektura a překlad textů
Komunikace
Plánování setkání a akcí
Správa kalendáře
Vyhledávání informací
Cena 530 Kč / hod

Potřebujete urychlit náročné náborové procesy nebo se postarat o spokojenost vašich zaměstnanců? Od HR administrativy až po podporu při rozvoji vašeho týmu, virtuální asistent HR vám přinese zjednodušení pracovních procesů a zvýšení produktivity.

Správa náborového procesu
Správa firemních benefitů
Onboarding zaměstnanců
Podpora rozvoje zaměstnanců
HR administrativa
Základní personální poradenství
Správa inzerátů
Řešení problémů zaměstnanců
Cena 590 Kč / hod

HR

Act

Ať už se potřebujete zaměřit na zpracování faktur, sledování výdajů a příjmů, nebo si udržovat čistý přehled o vašich finančních cílech, virtuální asistent ACT je tady pro vás! Nechte Buddy ACT usnadnit váš život a přinést vám čas na to, co je pro vás důležité.

Zpracování faktur
Komunikace s daňovými poradci
Kategorizace výdajů a příjmů
Monitorování finančních cílů
Vyhotovení měsíčních výkazů
Přípravadaňových přiznání
Kontrola platebních transakcí
Optimalizace procesů
Cena 590 Kč / hod

Dejte nám vědět, jaké výzvy vás trápí, a my vám připravíme asistenta nebo celý tým, který vám pomůže překonat jakékoli překážky. Nezáleží na tom, zda se jedná o krátkodobé projekty, složité úkoly, časově omezená zadání nebo specifické výzvy, vytvoříme pro vás kompletní službu BUDDY plně přizpůsobenou vašim individuálním požadavkům.

Cena individuální

+

Jak to probíhá?

ZJISTÍME VAŠE POTŘEBY

Nejprve se s vámi spojíme, abychom si upřesnili vaše představy a potřeby. Společně si stanovíme aktivity a úkoly, ve kterých vám může náš virtuální asistent – váš BUDDY – pomoci.

01

UZAVŘEME SPOLUPRÁCI

Následně vám zašleme cenovou nabídku a rámcovou smlouvu o spolupráci. V případě, že budete s podmínkami souhlasit si na spolupráci s BUDDY plácneme.

02

VÝBĚR VAŠEHO BUDDY

Na základě vašich požadavků pro vás vybereme vhodného BUDDY. Projdeme si vaše potřeby a vybereme dva virtuální asistenty (z důvodu zastupitelnosti), kteří nejlépe zapadají do vašich požadavků.

03

SPOLUPRÁCE S VAŠÍM BUDDY

Po výběru vašeho asistenta navážeme kontakt mezi vámi a Buddy. Zahájíme školící proces a nastavíme přístupy k vašim projektům. Po ukončení zaškolení se oficiálně zahájí spolupráce s vaším Buddy.

04

CHCETE SE NA NĚCO ZEPTAT?

Co je služba Buddy a jak mi může pomoci?

down arrow

Buddy je vaším virtuálním asistentem, který vám pomáhá s každodenními, umožňuje delegovat úkoly a soustředit se na důležitější aktivity ve vašem podnikání.

S kým budu komunikovat?

down arrow

Komunikovat budete s vaším osobním virtuálním asistentem. V případě, že váš Buddy nemůže pracovat například z důvodu nemoci nebo dovolené, bude jej zastupovat jiný Buddy, který je obeznámen s procesy ve vaší firmě.

Jaké jsou bezpečnostní opatření služby Buddy?

down arrow

Bezpečnost a ochrana dat jsou pro nás klíčové. Při podpisu smlouvy s klientem uzavíráme i smlouvy o ochraně osobních údajů a mlčenlivosti. Každý BUDDY je také zavázán k dohodě o mlčanlivosti. Vaše data jsou pečlivě chráněna.

Kolik za službu zaplatím?

down arrow

Platební podmínky se mohou lišit podle konkrétních balíčků a služeb, které si zvolíte. Platba za službu Buddy je prováděna formou zpětné měsíční fakturace a platíte pouze za reálně odpracovaný čas podle vámi zadaných úkolů. Minimální využití služby je 5 hodin měsíčně.

Kdy je pro mě Buddy k dispozici?

down arrow

Naši Buddies jsou flexibilní a mohou pracovat dle vašich potřeb. Standardně jsou dostupní v pracovní dny od 8:00 do 18:00, ale pokud budete potřebovat jejich služby mimo tyto hodiny, rádi se s vámi domluvíme na individuálním přístupu.

Umí virtuální asistent pracovat v cizím jazyce?

down arrow

Samozřejmě. Naši virtuální asistenti ovládají češtinu, slovenštinu, angličtinu a němčinu.

Jak poznám, kolik virtuální asistent odpracoval?

down arrow

Každý měsíc obdržíte report obsahující jednotlivé úkoly, které váš Buddy vykonal, a také čas, který na nich strávil. Tímto způsobem budete mít přesný přehled o odvedené práci.

Co je Buddy na míru a jaké možnosti nabízí?

down arrow

Buddy na míru je personalizovaná varianta naší služby, která je plně přizpůsobena vašim individuálním potřebám a preferencím (například navýšení počtu vašich asistentů při naléhavých úkolech, práci virtuálního asistenta z terénu či výběr asistentů různých specializací jako je projektové řízení či marketing).

Pro koho je služba Buddy určena?

down arrow

Služba Buddy je určena pro jednotlivce, podnikatele i firmy, kteří hledají spolehlivý způsob, jak zvládnout každodenní úkoly a optimalizovat svůj čas.  Bez ohledu na vaše potřeby a profesi vám Buddy bude užitečným pomocníkem.

Jak dlouho trvá spolupráce s Buddy?

down arrow

Přidlouhodobé spolupráci se službou Buddy se standardně uzavírá smlouva ospolupráci s výpovědní lhůtou 2 měsíce. Možností však je i využití Buddy prokrátkodobé projekty a zadání. V tom případě je uzavřena smlouva dle vašichpožadavků na dobu určitou.

napište nám...

Děkujeme za vyplnění našeho kontaktního formuláře! Vaše zpráva byla úspěšně přijata a brzy se vám ozveme.
Omlouváme se, ale při odesílání kontaktního formuláře došlo k chybě. Prosím, zkontrolujte, zda jste správně vyplnili všechna povinná pole a zkuste to znovu.